Greek English Hungarian Japanese

To Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 160 Hp διαθέσιμο με αυτόματο ταχυτήτων 9 σχέσεων

CR-V AUTO1

Το best-seller της Honda στην κατηγορία των συμπαγών SUV, HondaCR-V με παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν τις 850.000 μονάδες ανανεώθηκε και συνδυάζει τον υπετροφοδορούμενο κινητήρα 1.6 i-DTEC των 160 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Ο  κινητήρας diesel και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων  πετυχαίνουν μία απαράμιλλη αναλογία ισχύος – εκπομπών ρύπων και προσφέρει μία πιο ποιοτική και δυναμική οδηγική εμπειρία.

Το CR-V ανήκει σε μία νέα σειρά προηγμένων και σπορ οχημάτων της Honda, που επιβεβαιώνουν την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας σε μηχανολογικές και τεχνολογικές λύσεις οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών της. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων είναι άμεσα διαθέσιμη μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Επόρων Honda στην έκδοση Elegance στην τιμή των 37.600€ και σύμφωνα με το πρόγραμμα Όλα είναι Δυνατά οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να το αποκτήσουν εκμεταλλευόμενοι :

Νέα μειωμένη τιμή κατά 2,820€ (από 40.420€ τώρα 37.600€), Δωρεάν service (μόνο τα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του serviceremindersystem του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης, 5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ., 5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια HondaAssist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance, μόνο με 190€ το μήνα (χρηματοδοτιό πρόγραμμα μέσω της AlphaBank με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον εισφοράς 0,6%). Παράλληλα η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα HondaFamily, με το οποίο εξασφαλίζει Δωρεάν Ασφάλεια για ένα χρόνο, σε όποιον αγοράσει αυτοκίνητο Honda από τη στιγμή  που ο ίδιος ή κάποιος συγγενής  του  Α’ ή Β’ βαθμού είναι ήδη κάτοχος μοντέλου Honda.

Κινητήρας 160 PS 1.6Ldiesel

Η σειρά πετρελαιοκινητήρων του CR-V, έχει ήδη αυξηθεί με την προσθήκη του τετρακύλινδρου 1.6Li-DTEC 160 PS της σειράς EarthDreamsTechnology της Honda, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 ως 1.6 Li-DTEC με 120 PS.

Αυτός ο μοναδικός για την Ευρώπη κινητήρας αντικαθιστά τη μονάδα 2.2Li-DTECdiesel. Με την υποστήριξη ενός συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει υψηλότερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη ροπής, σε συνδυασμό με κορυφαία απόδοση και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος - κατανάλωσης που υπάρχει στην κατηγορία.

Μία σειρά καινοτομιών μειώνουν τις απώλειες ισχύος λόγω τριβών που στον i-DTEC είναι 37% μειωμένες από του προκατόχου του και αντίστοιχη με ενός βενζινοκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου 4,9 l/100km (μικτός κύκλος).

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 PS (αύξηση 6% από τον προηγούμενο 2.2L  diesel) και ροπή 350 Nm, με εκπομπές CO2 129 g/km (βελτίωση 11% και ασυναγώνιστη από οποιονδήποτε ανταγωνιστή  με παρόμοια ιπποδύναμη) όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Το CR-V διατίθεται τώρα και με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη σχέση έχει σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.

Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές που δίνουν την αίσθηση μιας πιο γραμμικής και αρμονικής επιτάχυνσης.

Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση – στροφές κινητήρα και τη θέση του γκαζιού – το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η, πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί η επιθυμητή σχέση.

Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.

Σύστημα REALTIMEAWD
Το σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης με δύο αντλίες της τρίτης γενιάς CR-V έχει αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει ταχύτερη απόκριση όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης. Αυτό το ηλεκτρονικής ενεργοποίησης σύστημα ζυγίζει 17% λιγότερο (μειώνοντας το βάρος του συνολικού συστήματος κατά 16,3 kg περίπου) και ελαχιστοποιεί την εσωτερική τριβή κατά 59%. Οι βελτιώσεις βοηθούν στην περαιτέρω ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων στην οικονομία καυσίμου, κάτι που χαρακτηρίζει όλα σχεδόν τα συστήματα four-wheel-drive.

Το σύστημα RealTimeAWD εξακολουθεί να χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη, παρόμοιο με τους συμπλέκτες των αυτόματων κιβωτίων της Honda για σύνδεση του κινητήριου άξονα με το πίσω διαφορικό. Αλλά αντί των δύο υδραυλικών αντλιών και του μηχανισμού σφαιρικού εκκέντρου των προηγούμενων συστημάτων, χρησιμοποιεί τώρα έναν ηλεκτροκινητήρα, που λειτουργεί το συμπλέκτη μέσω υδραυλικής αντλίας. Ο ηλεκτροκινητήρας ελέγχεται από το IntelligentControlSystem, που επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει την ισχύ βάσει των συνθηκών. Το νέο σύστημα ανιχνεύει τις αλλαγές στις ταχύτητες περιστροφής κάθε τροχού πολύ ταχύτερα συγκριτικά με το παλιό σύστημα βοηθώντας στην αποφυγή της ολίσθησης των τροχών (σπινάρισμα), κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής όπως το χιόνι.

Δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση

CR-V AUTO3

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της 4ης γενιάς CRV η εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται από την ανανεωμένη μάσκα και τους προβολείς . Ο προφυλακτήρας και η ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Οι κομψοί εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID – χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία τολμηρή φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας παράλληλα την ορατότητα του δρόμου σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού.

Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED προσδίδουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό του CR-V.

Ο στόχος της Honda για τη δημιουργία ενός κομψότερου και λειτουργικότερου εσωτερικού επιτεύχθηκε με ένα χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Το ταμπλό έχει σχεδιαστεί με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση στη νέα οθόνη αφής επτά ιντσών και το σύστημα HondaConnect, ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.

Το CR-V διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναδίπλωσης της πίσω καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 για να μπορούν να “πέφτουν” τελείως τραβώντας απλά τη λαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο και ευπροσάρμοστο όχημα μεταφοράς, το οποίο παραμένει το κορυφαίο συμπαγές SUV με χώρο αποσκευών 1648 L με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (1669 L με μίνι ρεζέρβα), ή 589 L με τα καθίσματα στη θέση τους.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570 mm, για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο CR-V δύο mountainbikes ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.

HondaConnectinfotainmentsystem

Το CR-V θα περιλαμβάνει το σύστημα ήχου και πληροφόρησης αυτοκινήτου, το  HondaConnect. Το HondaConnect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με κύρια χαρακτηριστικά τα DAB / FM / AM και διαδικτυακό ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα Bluetooth, internetbrowsing, δορυφορική πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα (rear-viewparkingcamera).

Το HondaConnect είναι συμβατό με Android 4.0.4, το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα για smartphone, που χρησιμοποιεί λειτουργίες αφής (pinch, swipe και tap) – όλες με πρόσβαση από μία οθόνη αφής επτά ιντσών.

Οδηγική άνεση και συμπεριφορά: Άμεση απόκριση και ανώτερα επίπεδα άνεσης στην καμπίνα

  • Η γεωμετρία των σαϊλεντμπλόκ και των αμορτισέρ βελτιώνουν την οδηγική άνεση
  • Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια βελτιώνουν την ευστάθεια
  • Νέος λόγος υποπολλαπλασιασμού για πιο συναρπαστική οδήγηση
  • Νέα βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH δημιουργούν προϋποθέσεις πιο απολαυστικής οδήγησης για όλους τους επιβάτες

Το CR-V διαθέτει λαίσιο για καλύτερη οδική συμπεριφορά και βελτιωμένη οδηγική άνεση, Τα αναθεωρημένα εξαρτήματα – που περιλαμβάνουν νέα σαϊλεντμπλόκ εμπρός ανάρτησης, αποσβεστήρες, νέους βραχίονες – όλα συμβάλλουν σε μία πιο άνετη και απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Τα αυξημένα κατά 15 mmεμπρός και πίσω μετατρόχια έχουν αυξηθεί, ενώ και η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ συμβάλει στην ευστάθεια. Ο ελαφρύς κινητήρας diesel μειώνει το βάρος στους εμπρός τροχούς, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων αναβαθμίζει επίσης σημαντικά την οδηγική εμπειρία, χάρη στην γραμμική επιτάχυνση λόγω της μειωμένης μεταβολής των στροφών του κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης.

Θέλοντας να δημιουργήσουν μία πιο ποιοτική και ευχάριστη εμπειρία για τους επιβάτες, οι μηχανικοί της Honda εφάρμοσαν μία σειρά μέτρων διαχείρισης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH). Το μεγάλο πάχος των τσιμουχών στις πόρτες, η μοκέτα του πατώματος, και η εκτενής χρήση ηχοαπορροφητικών υλικών στο ταμπλό, τις πόρτες και τις κολόνες έχουν ως αποτέλεσμα η καμπίνα του CR-V είναι 6% πιο αθόρυβη από του προηγούμενου μοντέλου.

Όπως όλα τα νέα οχήματα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη, το CR-V εφοδιάζεται με premium τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, προσφέροντας παθητική ασφάλεια πέντε αστέρων σύμφωνα με το EURONCAP.

8.0       Τεχνικές προδιαγραφές

  • Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρκτικές κα υπόκεινται σε αλλαγές
  • Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 αναμένουν τελική έγκριση τύπου

Αμάξωμα και πλαίσιο

Τετράθυρο, πενταθέσιο SUV με αυτοφερόμενο αμάξωμα. Επιλογή από δύο κινητήρες και δύο κιβώτια, μέσω των συστημάτων AWD ή 2WD της Honda.

Κινητήρας

 

 1.6 (diesel) 160Hp

1.6 (diesel)

2.0 i-VTEC (βενζίνης)

Τύπος

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Κυβισμός

1597

1597

1997

Διάμετρος x διαδρομή

76.0 x 88.0

76.0 x 88.0

81.0 x 96.9

Λόγος συμπίεσης

16.0

16.0

10.6

Ισχύς

160 PS @ 4000 rpm

120 PS @4000 rpm

155 PS @ 6500 rpm

Ροπή

350 Nm @ 2000 rpm

300 Nm @2000 rpm

192 Nm @ 4300 rpm

Κιβώτιο

Κινητήρας

1.6 i-DTEC

Αυτόματο σχέσεις

9

Μηχανικόσχέσεις

6

Κινητήρας

1.6 i-DTEC

Μηχανικόσχέσεις

6

Κινητήρας

NP4 2.0 i-VTEC

Μηχανικόσχέσεις

6

Αυτόματο σχέσεις

5

Σχέσεις μετάδοσης

 

APD-H 1.6 6 τάχυτο μηχανικό 4WD

APD-H 1.6 9 τάχυτο Αυτόματο 4WD

APD-M 1.6 6 τάχυτο μηχανικό 2WD

NP4 2.0 6 τάχυτο μηχανικό 4WD

NP4 2.0 6 τάχυτο μηχανικόl 2WD

NP4 2.0 5 τάχυτο Αυτόματο 4WD

1η

3.933

4.700

3.642

3.642

3.642

2.785

2η

2.037

2.842

1.884

1.884

1.884

1.684

3η

1.250

1.909

1.179

1.236

1.236

1.128

4η

0.928

1.382

0.869

0.976

0.976

0.772

5η

0.777

1.000

0.705

0.791

0.791

0.592

6η

0.653

0.808

0.592

0.647

0.647

-

7η

0.699

-

-

-

8η

0.580

-

-

-

9η

0.479

-

-

-

Όπισθεν

4.008

3.805

3.673

3.583

3.583

2.000

Τελική μετάδοση

4.111

3.734

4.352

5.333

5.333

4.437

Ανάρτηση και απόσβεση

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

Πίσω

ΔιπλάΨαλίδιαΕνεργούςΓεωμετρίας

Σύστημα διεύθυνσης

Τύπος

Κρεμαγιέρα

Στροφές (από τέρμα σε τέρμα)

3.16

Κύκλος στροφής (στους τροχούς)

11

Κύκλος στροφής στο αμάξωμα (στο αμάξωμα)

11.8

Φρένα

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Δισκόφρενα

Ζάντες & Ελαστικά

Διάσταση ζάντας

Ελαστικά - Εμπρός

Ελαστικά - Πίσω

x 17-ιντσών

225

65R17

x 18-ιντσών

225

60R18

Διαστάσεις (mm)

Εξωτερικό

(mm)

Συνολικό μήκος

4.570

Συνολικό πλάτος

2.096 (συμπερ. εξωτερικών καθρεπτών)

Συνολικόύψος

1.685 (συμπρ. κεραίας)

Μεταξόνιο

2.630

Χωρητικότητες (λίτρα)

Χώρος αποσκευών

589 (καθίσματα όρθια) / 1.669 (καθίσματα αναδιπλωμένα)

Ρεζερβουάρ καυσίμου

58

Βάρη (kg)

Κινητήρας

APD-H 1.6

6-τάχυτο μηχανικό 4WD

APD-H 1.6

Αυτόματο, 9-σχέσεων 4WD

APD-M 1.6

6- τάχυτο μηχανικό 2WD

NP4

2.0

6-τάχυτο μηχανικό 2WD

NP4

2.0

6-τάχυτο μηχανικό 4WD

NP4

2.0

5- τάχυτο αυτόματο 4WD

Απόβαρο

1630-1718

1658-1718

1545-1592

1460-1515

1521-1619

1543-1645

Μικτό βάρος οχήματος

2170

2200

2100

1960

2075

2100

 

Προηγούμενα νέα Auto

Tώρα το Honda HR-V με όφελος μέχρι 3,500€

Tώρα το Honda HR-V με όφελος μέχρι 3,500€

Σε δραστική μείωση της τιμής των HondaHR-V προχώρησε η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. προσφέροντας όφελος από 600-3,500€ ανάλογα με το μοντέλο. Το HondaHR-V αποτελεί μία από τις πιο δελεαστικές προτάσεις της αγοράς καθώς η μείωση της τιμή του συνδυάζεται με το πρόγραμμα «Όλα είναι Δυνατά». Με το πρόγραμμα αυτό οι υποψήφιοιι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα από τα πλέον αξιόπιστα και τεχνολογικά μοντέλα της Honda με τα παρακάτω οφέλη: 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο στα ανταλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση των HR-V όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του serviceremindersystem του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης 5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ. 5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια HondaAssist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance Μόνο με 190€ το μήνα (ενδεικτικά για το HondaHR-VPetrolComfort που έχει λιανική τιμή 22.575€ η δόση είναι 190€, η προκαταβολή είναι 9.482€ (42% της αξίας του αυτοκινήτου) και η διάρκεια του δανείου 84 μήνες, με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον εισφοράς 0,6%. Πιο αναλυτικά οι τιμές των HondaHR-V διαμορφώνονται ως εξής: ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΝΕΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕ-ΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΔΙΑΦΟΡΑ HR-V 5D 1.5 PETROL MT COMFORΤ 22.575 € 22.575 € 0 € HR-V 5D 1.5 PETROL MT ELEGANCE 26.900 € 25.900 € -1.000 € HR-V 5D 1.5 PETROL CVT ELEGANCE 28.000 € 28.000 € 0 € HR-V 5D 1.5 PETROL CVT EXECUTIVE 32.900 € 31.900 € -1.000 € HR-V 5D 1.6 DIESEL MT COMFORT 28.000 € 26.500 € -1.500 € HR-V 5D 1.6 DIESEL MT ELEGANCE 31.500 € 28.000 € -3.500 € HR-V 5D 1.6 DIESEL MT ELEGANCE 32.500 € 31.900 € -600 € HR-V 5D 1.6 DIESEL MT EXECUTIVE 34.900 € 33.900 € -1.000 € Το νέο HondaHR-Vαντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία των crossover: χαρακτηριστική εμφάνιση coupé με στιβαρότητα SUV, χώρους και πολυμορφικότητα ενός MPV, προηγμένη αλλά απολαυστική οδηγική εμπειρία και επιδόσεις με οικονομία. Με την πρώτη ματιά, το νέο HR-Vπροβάλλει μία εικόνα νεανικότητας με άποψη, όπου οι τολμηρές, ανάγλυφες γραμμές ενός coupé ‘αγκαλιάζουν’ την ουσία ενός στιβαρού SUV. Η ψηλότερη ‘κορμοστασιά’ του HR-V (ύψος 1.605 mm), σε συνδυασμό με τη στιβαρή σχεδίαση και την ισχυρή παρουσία, προσφέρουν μία αίσθηση ασφάλειας, προστασίας, αυτοπεποίθησης και χρησιμότητας. Στο εσωτερικό, το νέο HR-Vπροσφέρει στους επιβάτες κορυφαία ευρυχωρία και  – χάρη στο καινοτόμο σύστημα MagicSeat της Honda – εξαιρετική ευελιξία. Μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας και σοφιστικέ στυλ προσδιορίζουν το εσωτερικό του HR-V, όπου οι σχεδιαστές της Hondaσυνδύασαν την πλούσια ευρυχωρία με την αίσθηση ενός σπορ, προστατευμένου cockpit. Το νέο HR-V θα διατίθεται με έναν πολύ αποδοτικό 1.6 i-DTECdiesel (120 PS) και έναν βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC (130 PS), και οι δύο της σειράς EarthDreamsTechnology της Honda. Ο diesel συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο βενζινοκινητήρας αντίστοιχα είτε με εξατάχυτο μηχανικό ή με CVT. Το νέο HR-V ανήκει στο κύμα νέας γενιάς και νέων οχημάτων Honda που προβάλλουν την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας, η οποία βελτιώνει τη ζωή των πελατών της. 

Νέος τιμοκατάλογος Honda & Mitsubishi Motors

Νέος τιμοκατάλογος Honda & Mitsubishi Motors

Ο νέος τιμοκατάλογος Honda και Mitsubishi είναι διαθέσιμος!  Μπορείτε να δείτε τους τιμοκαταλόγους πατώντας στην αντίστοιχη φωτογραφία.    HONDA   MITSUBISHI  

Δελτίο τύπου - Honda HRV

Δελτίο τύπου - Honda HRV

Διαβάστε το επίσημο δελτίο τύπου του νέου HRV! Nέα γενιά συμπαγούς SUV – ευρύχωρο και ευέλικτο σαν compact MPV, ανθεκτικό σαν SUV, χαρισματικό και δυναμικό σαν coupé • Γοητευτική coupé εμφάνιση και στιβαρότητα SUV• Κορυφαία ευρυχωρία και πολυμορφικότητα χώρου αποσκευών• Φρέσκια και σοφιστικέ σχεδίαση εσωτερικού με υλικά υψηλής ποιότητας• Συναρπαστική οδηγική εμπειρία συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία• Ολοκληρωμένη σειρά χαρακτηριστικών προηγμένης ασφάλειας Παρουσιάζοντας μία νέα γενιά συμπαγών SUV στην αγορά, το νέο Honda HR-V αντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία των crossover: χαρακτηριστική εμφάνιση coupé με στιβαρότητα SUV, χώρους και πολυμορφικότητα ενός MPV, προηγμένη αλλά απολαυστική οδηγική εμπειρία και επιδόσεις με οικονομία. Διαβάστε το πλήρες δελτίο τύπου πατώντας εδώ.

Προηγούμενα νέα Αγώνες Αυτοκινήτου

Αγώνας δρόμου για τη Mclaren Honda.

Αγώνας δρόμου για τη Mclaren Honda.

Η McLaren προσπαθεί να κερδίσει πολύτιμο χρόνο για την Honda, ώστε να βρεθεί λύση με την MGU-K. Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας έχουν στραφεί στην κατάσταση της υγείας του Fernando Alonso και δικαίως αφού ο Ισπανός παρέμεινε για τρίτο βράδυ στο νοσοκομείο, με την αιτιολογία της Mclaren να μην πείθει, όμως, αύριο ξεκινάει το τελευταίο χειμερινό τεστ και η Honda δεν έχει καταφέρει να λύσει το πρόβλημα στην MGU-K. Ένα πρόβλημα, που περιόρισε σημαντικά τα χιλιόμετρα της MP4-30 τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες δοκιμών και εντοπίζεται στη φλάντζα της μονάδας MGU-K. Μάλιστα, η Honda δημιούργησε για την τρίτη ημέρα δοκιμών μια επανασχεδιασμένη φλάντζα, στην Ευρωπαϊκή της βάση στο Milton Keynes, όμως κι αυτή απέτυχε. Σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Autosport, το συγκεκριμένο πρόβλημα ταλαιπώρησε πολύ και τους υπόλοιπους κατασκευαστές το 2014 και οι πηγές αναφέρουν πως δεν υπάρχει γρήγορη λύση. Έτσι, για να δώσει περισσότερο χρόνο στην Honda να βρει την κατάλληλη γιατρειά, η McLaren σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία της πάνω στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας (KERS), κατασκευάζοντας ως προσωρινή λύση μια δικιά της φλάντζα, που θα χρησιμοποιηθεί στην Βαρκελώνη μαζί με την μονάδα MGU-K της Honda. Στην McLaren συνεχίζουν να δηλώνουν πως γνωρίζουν την πραγματική ταχύτητα του νέου τους μονοθεσίου, όμως, για την ώρα, δεν φαίνεται να αποδίδει η τακτική "ταχύτητα πρώτα-αξιοπιστία μετά". Στο Woking έχουν μπροστά τους 4 ημέρες δοκιμών και δυο εβδομάδες, για να παρουσιαστούν βελτιωμένοι στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, στην Μελβούρνη της Αυστραλίας. Πηγή:http://www.autoblog.gr

Mclaren Honda - μια νεα εποχή έρχεται!

Mclaren Honda - μια νεα εποχή έρχεται!

Η Mclaren Honda μας προϊδεάζει με ενα teaser video για τη νεα εποχη της αγωνιστικης ομάδας της F1.  

Προηγούμενα νέα Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Moto GP Italy

Moto GP Italy

Στην τέταρτη νίκη του στο πρωτάθλημα Moto GP έφτασε ο Dani Pedrosa στην Ιταλία στην πίστα Μισάνο. Στο 12ο GP της σεζόν ο Ισπανός πήρε την καρό σημαία εκκινώντας από την pol position. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Horhe Lorenzo, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Valentino Rossi.

Αγώνες

Μουσείο

  • Μουσείο Αυτοκινήτου
  • Μουσείο Μοτοσυκλέτας

Tributes

  • Auto
  • Moto

Powered by Weblysis © | Honda Club 2002-2014. All rights reserved.