"Η ιστορία του Honda Club Ελλάδος"

Η Πανελλήνια λέσχη φίλων και οδηγών Honda - Hellenic Honda Club, ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2002 με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία φίλων και κατόχων Honda.

Ιδρυτής του Honda Club Ελλάδος ήταν οι Φώτης Λαρεντζάκης και Σοφία Γιώτη.

gallery_104_29511Τα πρώτα επίσημα βήματα έγιναν μέσω του internet, δημιουργώντας την ιστοσελίδα www.hondaclub.gr στις 3-1-2003 προσεγγίζοντας τον κόσμο μέσω του Forum συζητήσεων. Εκεί, ο κόσμος και τα μέλη ξεκίνησαν να ανταλλάσσουν ιδέες και απόψεις σε ότι αφορά την Honda.

Μέσω του Forum στήθηκε η πρώτη ομάδα ατόμων, με τους Βασίλη Δέρβα, Γιάννη Σωτηρίου, οι οποίοι έγιναν οι συντονιστές του, προσφέροντας βοήθεια σχεδόν όλο το 24ωρο. Εκ των υστέρων προστέθηκαν οι Μάρκος Μαθιόπουλος, Σέρκος Πατσανιάν, Γιώργος Κωνσταντινίδης, Γιάννης Νίκας. Τα άτομα αυτά (συντονιστές), όχι μόνο βοηθούσαν, αλλά παρότρυναν και καθοδηγούσαν τον κόσμο να συμμετέχει σε ό,τι παρουσίαζε το Honda Club σαν λέσχη αυτοκινήτου. Την περίοδο εκείνη πραγματοποιήθηκε και η σύσταση καταστατικού, καθιστώντας έτσι το Honda Club, ως νόμιμη και αναγνωρισμένη από το κράτος, λέσχη φίλων και οδηγών Honda.

Έτσι, ξεκίνησαν οι πρώτες συγκεντρώσεις μελών σε καφετέριες και σε ανοιχτούς χώρους, όπου το convoy αυτοκινήτων γινόταν αφορμή να κάνει τον κόσμο να χαζεύει, βλέποντας κάτι τέτοιο για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη συνάντηση, αυτή σε εμπορικό κέντρο της Ανατολικής Αττικής, όπου η λέσχη συγκέντρωσε πάνω από 160 αυτοκίνητα σε ένα πλήρες πάρκινγκ, με γνωστό περιοδικό, να καλύπτει το event!

Πέρα από τις απλές συναντήσεις το Honda Club ξεκίνησε μέσα σε διάστημα λίγων μηνών και τις εκδρομές σε διάφορα μέρη εκτός Αθήνας.gallery_347_13_223827 custom Έτσι, το Club ξεκινά να γίνεται όλο και πιο γνωστό δημιουργώντας κάθε φορά μικρές ομάδες στις καινούργιες πόλεις. Αυτοί με την σειρά τους, αποκτούν σταδιακά κάποιο συντονιστικό ρόλο για την πόλη τους με βάση πάντα το επιτελείο στην Αθήνα.

Ο κόσμος με αυτό τον τρόπο ενημερώνεται λεπτομερειακά για τις δραστηριότητες της λέσχης.


Σύντομα η λέσχη καταφέρνει να διοργανώσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το πρώτο Πανελλήνιο Honda meeting στον Βόλο. Περισσότερα από 150 αυτοκίνητα δίνουν ένα δυναμικό παρών καθώς παρελαύνουν μέσα από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
Το Honda Club βεβαίως, πάντα φροντίζει να ενημερώνει κάθε αρχή για τις δραστηριότητες του. Έτσι, γίνονται όλα οργανωμένα, με τάξη και ασφάλεια.
Όσο τα μέλη και οι απαιτήσεις μεγαλώνουν, έτσι και το Honda Club φροντίζει πάντα να καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες τους, διοργανώνοντας και άλλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις (κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, Summer Party event, Track Days, Kart Racing κ.α.)


Τα επόμενα βήματα του Honda Club ήταν να κάνει αισθητή την παρουσία του και στο αγωνιστικό κομμάτι, καθώς μέσα στο επιτελείο του υπάρχει ο καταξιωμένος οδηγός αγώνων Drift Show, Γιάννης Νίκας με το γνωστό σε όλο τον αγωνιστικό κόσμο, S2000 Turbo.
Μέσω των αγώνων και φυσικά με τις μόνιμες πρωτιές του Νίκα, το Club έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί όχι μόνο στις πίστες αλλά και στην τηλεόραση και τον έντυπο τύπο, όπου και υπάρχουν σχεδόν μόνιμες στήλες σε αναφορές για το Honda Club και τον Γιάννη Νίκα.
Στην αγωνιστική ομάδα σύντομα προστίθενται και οι Κώστας Κορμάς και Δημήτρης Παπαδόπουλος («καταραμένος») οι οποίοι κατακτούν άμεσα τις πρώτες θέσεις σε κάθε αγώνα και κατηγορία με τα Civic Ep3.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί, πως με την παρουσία της λέσχης σε αγώνες και περιοδικά, αλλά και μέσω του site, έχει καταφέρει να διαφημιστεί σε πολλά και διάφορα μέσα..
Ο κόσμος έχει έτσι την ευκαιρία να ενημερωθεί από τους χορηγούς, αλλά και να δει από κοντά ένα αυτοκίνητο που μέχρι τότε έβλεπε μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.


gallery_140_76743 customΣτις αρχές της χρονιάς του 2004, το Honda Club καταφέρνει να έρθει σε επαφή με την επίσημη
Honda Formula 1 (www.hondaf1.com), αποκτώντας έτσι το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει υλικό μέσα από τα επίσημα site της Β.Α.R. - Honda F1 Racing.
Έτσι, αναπτύσσεται ένα καινούργιο κομμάτι στο site, όπου και αναφέρονται αποκλειστικά τα αγωνιστικά δρώμενα της Β.Α.R. - Honda F1 Racing.
Φυσικά, για να φέρει τον κόσμο ακόμα πιο κοντά στον κόσμο της Β.Α.R. - Honda F1 Racing, διοργάνωσε διαγωνισμό για τα μέλη του στέλνοντας ένα άτομο με όλα τα έξοδα πληρωμένα να παρακολουθήσει τον αγώνα της Monza στις 11-9-2004.


Για το 2005, το Honda Club καταφέρνει πάλι να έρθει πρώτο στους αγώνες face 2 face και Drift show καθώς η χρονιά έχει ξεκινήσει με τις πρωτιές του περίφημου Honda S2000 και των CTR.
Δεν είναι και καθόλου τυχαίο πως η Start Line, η διοργανώτρια ομάδα των Ελληνικών πρωταθλημάτων μηχανοκίνητου αθλητισμού (Αcropolis – Ritsona – Drift Show – Face 2 Face – Formula 3000 κ.α.) κυκλοφορεί πανό και αφίσες σε όλη την Αθήνα με το αγωνιστικό αυτοκίνητο την ομάδας του Honda Club Ελλάδος.

Το Club συνεχίζει την πορεία του σταθερά, αποκτώντας περισσότερα μέλη, περισσότερες επιτυχίες, αλλά και μεγαλύτερη αναγνώριση στο χώρο των λεσχών αυτοκινήτου.
Το HHC το έτος 2006, με ριζοσπαστικές αλλαγές σε επίπεδο διοίκησης, αλλά και οργάνωσης γενικότερα, πετυχαίνει ακόμα ένα μεγάλο άλμα. Μετά από σχεδόν ολοκληρωτική αντικατάσταση των μελών του "παλαιού" διοικητικού Team, δημιουργεί μια ομάδα από νεότερα μέλη, με τη σύσταση νέου καταστατικού. Η ομάδα διαθέτει όνειρα, βλέψεις και πάθος για βελτίωση της λέσχης και αναλαμβάνει τη διοίκηση. Οι Άρης Μαθιόπουλος (Γενικός Υπεύθυνος),  και Άννα Μιχαηλίδου (Γενικά καθήκοντα) , είναι κάποια από τα πρόσωπα «κλειδιά» που διοικούν τη λέσχη με έναν διαφορετικό αέρα και αλλάζουν πολλά με τη συνεισφορά τους.  


Με άμεσα βήματα το HHC αποκτά καινούργια ιστοσελίδα, περισσότερες λειτουργίες και μέχρι τα μέσα της χρονιάς το HHC Forum σημειώνει υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας και συμμετοχής.


Οι συναντήσεις, τα events και οι γενικότερες δραστηριότητες αυξάνονται και στα δρώμενα του Club προστίθενται το Πρωτάθλημα Go Kart, Track Days, το μηνιαίο περιοδικό "Time Vtec" με τιμώμενο "μέλος του μήνα" και θέματα σχετικά με τη Honda, αλλά και την αυτοκίνηση γενικότερα.
Μέχρι το τέλος του 2006 το Hondaclub έχει ξεπεράσει τα 2000 εγγεγραμμένα μέλη και εκατοντάδες επισκέψεις ανά μέρα.

gallery_138_155891 customΤο 2007 όμως είναι η χρονιά που το HHC σημειώνει τη μεγαλύτερη στροφή στην ιστορία του. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν θέματα οργάνωσης, εξέλιξης και λειτουργικότητας.


Τα νέα μέλη του διοικητικού, είναι νέα παιδιά, με βλέψεις και κύριο τους μέλημα είναι η  παρότρυνση των φίλων και οδηγών Honda να οδηγούν προσεκτικά και να τηρούν όλους τους κανόνες οδικής ασφάλειας, για να μειωθεί ο αριθμός τροχαίων ατυχημάτων.

Το νέο «αίμα»αποτελούν οι Γιώργος Τζανόπουλος (Web design, προγραμματισμός), Χριστίνα Λουρεντζάτου (Δημόσιες σχέσεις, γενικά καθήκοντα), Θανάσης Τσεσμελής (Δημόσιες σχέσεις, γενικές λειτουργίες Forum), Κώστας Αθανασίου (Γενικά καθήκοντα) και Γιάννης Βαρλάμης (Δημόσιες σχέσεις, εκπροσώπηση της λέσχης στους αγώνες Dragster).


Το έτος 2007 έρχεται να σφραγίσει ως πλήρως επιτυχημένο η δημιουργία έδρας..ένα πρωτόγνωρο βήμα για τα Ελληνικά δεδομένα από λέσχη φίλων Honda. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει στα 120 τετραγωνικά του όλα τα μέλη που θέλουν να περάσουν όμορφα και να απολαύσουν τον καφέ τους, να παίξουν δεκάδες παιχνίδια επιτραπέζια και ηλεκτρονικά, αλλά και να παρακολουθήσουν εξειδικευμένες προβολές σχετικές με τη Honda, αφιερώματα σε οδηγούς, αγώνες F1, Moto Gp, σεμινάρια οδήγησης και να ενημερωθούν για όλες τις εξελίξεις στο χώρο του μηχανοκίνητου. 

Το χώρο επίσης κοσμεί ένα σπάνιο συλλεκτικό αντίγραφο του κράνους του Ayrton Senna, ως φόρος τιμής στον μεγάλο αυτό οδηγό...

gallery_127_56561Η έδρα σύντομα κλείνει ένα χρόνο επιτυχούς λειτουργίας και συνεχίζει ως θεσμός μέχρι και τα μέσα του 2009.

gallery_140_40291 custom

Σε διαδικτυακό επίπεδο, οι πλήρεις αναβαθμίσεις όλων των ιστοσελίδων, η προσθήκη κεντρικής σελίδας, όπου τα μέλη πλέον ενημερώνονται για τα δρώμενα της Honda, του HHC, αλλά και της οικολογικής αφύπνισης της εταιρίας Honda, είναι μόνο ένα μέρος από τις ριζικές αλλαγές.

Η λέσχη αποκτά το πρώτο Live Radio μέσω Internet στα χρονικά των Club και οι πρωτιές δε σταματούν εδώ.
Το πλέον αναβαθμισμένο Forum υπερέχει μακράν σε σχέση με τα προηγούμενα και παρέχει εύκολα και γρήγορα πρόσβαση σε ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί σχετικά με τα αυτοκίνητα Honda και όχι μόνο..

Τέλος στα σχέδια του διοικητικού υπάρχουν πολλές και διάφορες προσθήκες που θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο το Club και θα ανεβάσουν για ακόμα μια φορά τον πήχη!
Τα έτη 2008 και 2009 συνεχίζουν δυναμικά με διαφοροποιήσεις σε επίπεδα διοίκησης και λειτουργίας, αλλά το πάθος για δουλειά και προσφορά παραμένει μεγάλο. Ο κόσμος της λέσχης μεγαλώνει και οι σχέσεις δυναμώνουν. Χωρίς αγωνιστικές εκδηλώσεις (Drift, Time attacks) η λέσχη δεν συμμετέχει επίσημα σε αγώνες, αλλά διοργανώνει κάποιους «εσωτερικούς» αγώνες, όπως Πρωτάθλημα Go Kart και Track Days, στα οποία η συμμετοχή είναι θερμή. Προσφέροντας δώρα και εκπλήξεις σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, το Club επιτυγχάνει συμμετοχή σε σχεδόν όλες τις δραστηριότητες, αλλά και την υποστήριξη από τα μέλη του.

Στα μέσα του 2008 το Hellenic Honda Club αποκτά έναν ξεχωριστό τομέα και Forum για τους κατόχους μοτοσικλετών. Έτσι το Honda Motorcycle Club γίνεται πραγματικότητα, απαριθμώντας μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα δεκάδες ενεργά μέλη. Μέχρι το τέλος την χρονιάς, ο αριθμός μελών έχει ήδη εκτοξευτεί σε εκατοντάδες. Οι συναντήσεις και οι εκδρομές μελών είναι γεγονός. Πολύ σύντομα στο δυναμικό του Moto Club προστίθενται πολύ δυνατές μοτοσικλέτες, με διαφορετικές βελτιώσεις, προδιαγραφές και επιδόσεις.gallery_2_26_82584

Σημαντικό χαρακτηριστικό που διέπει τα μέλη της λέσχης είναι η αυτογνωσία και η αίσθηση της ασφάλειας, με αποτέλεσμα την άψογη συμπεριφορά τους σε όλα τα events, αλλά και το μήνυμα που περνούν σε όλους τους οδηγούς μοτοσικλετών για οδήγηση με ασφάλεια και σύνεση.

Στα δρώμενα της λέσχης, εκτός από τις εκδρομές και τις συναντήσεις, είναι και συμμετοχές σε εγχώριες εκθέσεις και shows. Το έτος 2009 το HMC πραγματοποιεί την επίσημη "παρθενική" του εμφάνιση σε γνωστό Show στην περιοχή του Ελληνικού, ως λέσχη μοτοσυκλετιστών και δίνοντας δυναμικό παρών κλέβει τις εντυπώσεις , ως ένα από τα μοναδικά Moto Club με ενεργά μέλη, ποιότητα και ουσία.

Αντίθετα η λέσχη αυτοκινήτων, έχοντας εδραιώσει μια δυναμική παρουσία στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια και μη έχοντας να αποκομίσει κάποιο ουσιαστικό όφελος για τα μέλη της, επιλέγει να μην πραγματοποιήσει συμμετοχή στο συγκεκριμένο Show. Η προβολή της λέσχης των αυτοκινήτων περιορίζεται, από τις αρχές του έτους, μόνο μέσω Internet, περιοδικού τύπου και συμμετοχής σε πιο ουσιώδη και επικοδομητικά δρώμενα και όχι μέσω οδών, που οδηγούν εμμέσως τα μέλη σε άσκοπα έξοδα. Έτσι παύουν να υποστηρίζονται θεσμοί όπως "Shows" και λοιπές διοργανώσεις που εμπεριέχουν τη συμμετοχή λεσχών κτλ ως δέλεαρ, με σκοπό την εξαργύρωση περισσοτέρων εισιτηρίων, χωρίς να παρέχουν ουσιαστικά κάποια αρωγή στις ίδιες τις λέσχες ή τα μέλη τους.

Η δράση του HMC συνεχίζεται και το 2009 με μεγαλύτερο πάθος και συγκινήσεις. Οι συναντήσεις εντός και εκτός Αττικής φέρνουν τα μέλη πιο κοντά. Οι εκδρομές μάλιστα γίνονται πλέον και μικτές με αυτοκίνητα και μηχανές να ταξιδεύουν μαζί, με απόλυτη ασφάλεια. Τα μέλη του Auto Club πληθαίνουν και η παρέα γίνεται όλο και πιο μεγάλη, κάτι που επιβεβαιώνει την εναλλακτική προβολή και διαφήμιση της λέσχης αυτοκινήτων και δικαιώνει και την αποχή της, από τους προαναφερθέντες θεσμούς.

Το forum των μοτοσυκλετιστών αποκτά μια ιδιαίτερη αισθητική και οι λειτουργίες του αυξάνονται ραγδαία. Εντός, μπορεί κανείς να ενημερωθεί για όλα τα δρώμενα σχετικά με τη Honda, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες μοτοσυκλετών. Επίσης μπορεί να θέσει ερωτήματα και απορίες σχετικά με ο,τιδήποτε το οποίο αφορά τεχνολογίες της εταιρίας, αλλά και βελτιώσεις και βλάβες.
Το forum ενημερώνεται διαρκώς με νέα και δρώμενα και οι χρήστες του βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τις εξελίξεις.

Πολύ σύντομα το Moto Club βρίσκεται σε μια ανοδική πορεία, ως μια από τις πιο οργανωμένες λέσχες φίλων και κατόχων μοτοσικλετών Honda στον Ελλαδικό χώρο.

Το 2009 τελειώνει με την σταδιακή προσαρμογή της λέσχης στις συνθήκες που επικρατούν, λόγω της επεικείμενης οικονομικής κρίσης. Οι εκδηλώσεις, αλλά και οι δραστηριότητες μειώνονται με σκοπό την διευκόλυνση των μελών.

Στις αρχές του 2010, η λέσχη αναδιαμορφώνεται διοικητικά και μετά από κάποιες απομακρύνσεις ακατάλληλων μελών από το Δ.Σ., επικgallery_139_73574 customρατεί περισσότερη τάξη, οργάνωση και άμυλα.
Μετά τις ουσιαστικές αυτές αλλαγές, γίνεται σαφές ότι η λέσχη μεταμορφώνεται προς το καλύτερο. Η επισκεψιμότητα και η συμμετοχή στο Forum αυξάνεται κατά 90%  και τα νέα μέλη συμμετέχουν ενεργά σε όλες τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες.

Στα τέλη του έτους και με αφορμή την διοργάνωση Track Days στην πίστα των Μεγάρων, η λέσχη επαναφέρει τις συμμετοχές της και δυναμικά συμμετέχει και υποστηρίζει τα Event.

P6115954_Custom_copy_Medium

 

 

 

 

 

Με την οικονομική κρίση πάντα να αποτελεί τον κύριο γνώμονα δράσης, τα μέλη του Δ.Σ. προσπαθούν όσο το δυνατόν να προσαρμόζουν τα δρώμενα της λέσχης, ανάλογα με τις συνθήκες.

 

gallery_134_112996 customΗ νέα σεζόν μας βρίσκει δυνατούς και πιο οργανωμένους…Το πάθος και το κέφι υπάρχουν...Οι παλιοί έδωσαν τα σκήπτρα στους νεότερους και το Ηonda Club αναβαθμίζεται καθημερινά, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Μετά από όλα αυτά τα χρόνια σταθερής και δυναμικής παρουσίας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Πανελλήνια λέσχη φίλων και οδηγών Honda "Hellenic Honda Club", ανακοινώνει το καλοκαίρι του 2012 τη συνεργασία και τη σύμπραξη της με τις δύο μεγαλύτερες ομάδες φίλων και οπαδών Honda στην Ελλάδα.

Την ιστορική λέσχη των "Honda - Redliners", που μετρά περισσότερα από 10 χρόνια πορείας στο χώρο και μετά το νέο διαδικτυακό της ξεκίνημα, επιστρέφει πιο δυνατή και πιο οργανωμένη. Αλλά και το πιο ενημερωμένο τεχνικό forum, όσον αφορά στα Honda, το Honda Tech.gr, μια εξίσου δυνατή και σημαντική ομάδα, η οποία συμπληρώνει 5 χρόνια λειτουργίας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η συνεργασία αυτή αποδεικνύει έμπρακτα, ότι σε μια κοινή πορεία, δεν χωράνε "καρέκλες", τίτλοι και ψευδαισθήσεις εξουσίας. Η παρέα είναι μια, η διάθεση μεγάλη και οι δράσεις παράλληλες. Με την σύμπραξη αυτή, ξεκινά μια νέα εποχή για τις λέσχες Honda στην Ελλάδα. Μια εποχή αλληλεγγύης. Η πράξη αυτή τίθεται ως αφορμή για την ενοποίηση όλων των φίλων της Honda και για την απόδειξη πως το κοινό μας σημείο ειναι η αγάπη μας για τα Honda και όχι τα στατιστικά, η εξουσία και η αποκλειστικότητα.

Δεν υπάρχει θέμα προβολής, είμαστε όλοι μαζί.

Αποφασίζουμε - Ενεργούμε.

Από εδώ και στο εξής, θα υπάρχει μια συνεννόηση μεταξύ των ομάδων διαχείρισης κάθε λέσχης - Forum , όσον αφορά στα δρώμενα που πρόκειται να συμβούν. Από μια απλή συνάντηση για ένα καφέ, μια εκδρομή ή κάποιο αγωνιστικό event, μέχρι και μια πανελλήνια συνάντηση. Τα μέλη θα ενημερώνονται μέσω κοινών ανακοινώσεων, έτσι ώστε να ενδυναμωθεί και να συσπειρωθεί η δράση όλων των ομάδων.

Αντίστοιχες ανακοινώσεις έχουν γίνει και στα υπόλοιπα Forum με στόχο την ενημέρωση όλων των μελών.

Αφήνουμε πίσω μας το παρελθόν και προχωράμε μπροστά μαζί με κοινούς στόχους. Για όλες τις κοινές εκδηλώσεις των λεσχών, θα ενημερώνεστε μέσα από τα Forum και τα κοινωνικά δίκτυα.

Ευχόμαστε σε όλους καλή συνέχεια, καλές επιτυχίες και μια νέα αρχή με πολλή δύναμη και πάθος!

Αφήνοντας πίσω μας μια πλούσια δεκαετία σε δράση και δραστηριότητες,  οι βλέψεις μας για το μέλλον συνεχίζουν να είναι πολλές...Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η δική σας συμμετοχή και στήριξη!

Σας προσκαλούμε λοιπόν να έρθετε στην παρέα του Honda Club και να γνωριστούμε!

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το site www.hondaclub.gr. Επίσης μπορείτε να στέλνετε τα email σας στο info@hondaclub.gr.

Είμαστε ΠΑΝΤΑ στη διάθεσή σας...

Hellenic Honda Club Team

2002-2019

"Η ιστορία του Honda Club Ελλάδος"

Η Πανελλήνια λέσχη φίλων και οδηγών Honda - Hellenic Honda Club, ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2002 με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία φίλων και κατόχων Honda.

Ιδρυτής του Honda Club Ελλάδος ήταν οι Φώτης Λαρεντζάκης και Σοφία Γιώτη.

gallery_104_29511
Τα πρώτα επίσημα βήματα έγιναν μέσω του internet, δημιουργώντας την ιστοσελίδα www.hondaclub.gr στις 3-1-2003 προσεγγίζοντας τον κόσμο μέσω του Forum συζητήσεων. Εκεί, ο κόσμος και τα μέλη ξεκίνησαν να ανταλλάσσουν ιδέες και απόψεις σε ότι αφορά την Honda.

Μέσω του Forum στήθηκε η πρώτη ομάδα ατόμων, με τους Βασίλη Δέρβα, Γιάννη Σωτηρίου, οι οποίοι έγιναν οι συντονιστές του, προσφέροντας βοήθεια σχεδόν όλο το 24ωρο. Εκ των υστέρων προστέθηκαν οι Μάρκος Μαθιόπουλος, Σέρκος Πατσανιάν, Γιώργος Κωνσταντινίδης, Γιάννης Νίκας. Τα άτομα αυτά (συντονιστές), όχι μόνο βοηθούσαν, αλλά παρότρυναν και καθοδηγούσαν τον κόσμο να συμμετέχει σε ό,τι παρουσίαζε το Honda Club σαν λέσχη αυτοκινήτου. Την περίοδο εκείνη πραγματοποιήθηκε και η σύσταση καταστατικού, καθιστώντας έτσι το Honda Club, ως νόμιμη και αναγνωρισμένη από το κράτος, λέσχη φίλων και οδηγών Honda.

Έτσι, ξεκίνησαν οι πρώτες συγκεντρώσεις μελών σε καφετέριες και σε ανοιχτούς χώρους, όπου το convoy αυτοκινήτων γινόταν αφορμή να κάνει τον κόσμο να χαζεύει, βλέποντας κάτι τέτοιο για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη συνάντηση, αυτή σε εμπορικό κέντρο της Ανατολικής Αττικής, όπου η λέσχη συγκέντρωσε πάνω από 160 αυτοκίνητα σε ένα πλήρες πάρκινγκ, με γνωστό περιοδικό, να καλύπτει το event!

 

Πέρα από τις απλές συναντήσεις το Honda Club ξεκίνησε μέσα σε διάστημα λίγων μηνών και τις εκδρομές σε διάφορα μέρη εκτός Αθήνας.gallery_347_13_223827 custom Έτσι, το Club ξεκινά να γίνεται όλο και πιο γνωστό δημιουργώντας κάθε φορά μικρές ομάδες στις καινούργιες πόλεις. Αυτοί με την σειρά τους, αποκτούν σταδιακά κάποιο συντονιστικό ρόλο για την πόλη τους με βάση πάντα το επιτελείο στην Αθήνα.
Ο κόσμος με αυτό τον τρόπο ενημερώνεται λεπτομερειακά για τις δραστηριότητες της λέσχης.


Σύντομα η λέσχη καταφέρνει να διοργανώσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το πρώτο Πανελλήνιο Honda meeting στον Βόλο. Περισσότερα από 150 αυτοκίνητα δίνουν ένα δυναμικό παρών καθώς παρελαύνουν μέσα από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
Το Honda Club βεβαίως, πάντα φροντίζει να ενημερώνει κάθε αρχή για τις δραστηριότητες του. Έτσι, γίνονται όλα οργανωμένα, με τάξη και ασφάλεια.
Όσο τα μέλη και οι απαιτήσεις μεγαλώνουν, έτσι και το Honda Club φροντίζει πάντα να καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες τους, διοργανώνοντας και άλλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις (κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, Summer Party event, Track Days, Kart Racing κ.α.)

Τα επόμενα βήματα του Honda Club ήταν να κάνει αισθητή την παρουσία του και στο αγωνιστικό κομμάτι, καθώς μέσα στο επιτελείο του υπάρχει ο καταξιωμένος οδηγός αγώνων Drift Show, Γιάννης Νίκας με το γνωστό σε όλο τον αγωνιστικό κόσμο, S2000 Turbo.
Μέσω των αγώνων και φυσικά με τις μόνιμες πρωτιές του Νίκα, το Club έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί όχι μόνο στις πίστες αλλά και στην τηλεόραση και τον έντυπο τύπο, όπου και υπάρχουν σχεδόν μόνιμες στήλες σε αναφορές για το Honda Club και τον Γιάννη Νίκα.
Στην αγωνιστική ομάδα σύντομα προστίθενται και οι Κώστας Κορμάς και Δημήτρης Παπαδόπουλος («καταραμένος») οι οποίοι κατακτούν άμεσα τις πρώτες θέσεις σε κάθε αγώνα και κατηγορία με τα Civic Ep3.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί, πως με την παρουσία της λέσχης σε αγώνες και περιοδικά, αλλά και μέσω του site, έχει καταφέρει να διαφημιστεί σε πολλά και διάφορα μέσα..
Ο κόσμος έχει έτσι την ευκαιρία να ενημερωθεί από τους χορηγούς, αλλά και να δει από κοντά ένα αυτοκίνητο που μέχρι τότε έβλεπε μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.


gallery_140_76743 customΣτις αρχές της χρονιάς του 2004, το Honda Club καταφέρνει να έρθει σε επαφή με την επίσημη
Honda Formula 1 (www.hondaf1.com), αποκτώντας έτσι το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει υλικό μέσα από τα επίσημα site της Β.Α.R. - Honda F1 Racing.
Έτσι, αναπτύσσεται ένα καινούργιο κομμάτι στο site, όπου και αναφέρονται αποκλειστικά τα αγωνιστικά δρώμενα της Β.Α.R. - Honda F1 Racing.
Φυσικά, για να φέρει τον κόσμο ακόμα πιο κοντά στον κόσμο της Β.Α.R. - Honda F1 Racing, διοργάνωσε διαγωνισμό για τα μέλη του στέλνοντας ένα άτομο με όλα τα έξοδα πληρωμένα να παρακολουθήσει τον αγώνα της Monza στις 11-9-2004.

Για το 2005, το Honda Club καταφέρνει πάλι να έρθει πρώτο στους αγώνες face 2 face και Drift show καθώς η χρονιά έχει ξεκινήσει με τις πρωτιές του περίφημου Honda S2000 και των CTR.
Δεν είναι και καθόλου τυχαίο πως η Start Line, η διοργανώτρια ομάδα των Ελληνικών πρωταθλημάτων μηχανοκίνητου αθλητισμού (Αcropolis – Ritsona – Drift Show – Face 2 Face – Formula 3000 κ.α.) κυκλοφορεί πανό και αφίσες σε όλη την Αθήνα με το αγωνιστικό αυτοκίνητο την ομάδας του Honda Club Ελλάδος.

 

Το Club συνεχίζει την πορεία του σταθερά, αποκτώντας περισσότερα μέλη, περισσότερες επιτυχίες, αλλά και μεγαλύτερη αναγνώριση στο χώρο των λεσχών αυτοκινήτου.
Το HHC το έτος 2006, με ριζοσπαστικές αλλαγές σε επίπεδο διοίκησης, αλλά και οργάνωσης γενικότερα, πετυχαίνει ακόμα ένα μεγάλο άλμα. Μετά από σχεδόν ολοκληρωτική αντικατάσταση των μελών του "παλαιού" διοικητικού Team, δημιουργεί μια ομάδα από νεότερα μέλη, με τη σύσταση νέου καταστατικού. Η ομάδα διαθέτει όνειρα, βλέψεις και πάθος για βελτίωση της λέσχης και αναλαμβάνει τη διοίκηση. Οι Άρης Μαθιόπουλος (Γενικός Υπεύθυνος),  και Άννα Μιχαηλίδου (Γενικά καθήκοντα) , είναι κάποια από τα πρόσωπα «κλειδιά» που διοικούν τη λέσχη με έναν διαφορετικό αέρα και αλλάζουν πολλά με τη συνεισφορά τους.  

Με άμεσα βήματα το HHC αποκτά καινούργια ιστοσελίδα, περισσότερες λειτουργίες και μέχρι τα μέσα της χρονιάς το HHC Forum σημειώνει υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας και συμμετοχής.

Οι συναντήσεις, τα events και οι γενικότερες δραστηριότητες αυξάνονται και στα δρώμενα του Club προστίθενται το Πρωτάθλημα Go Kart, Track Days, το μηνιαίο περιοδικό "Time Vtec" με τιμώμενο "μέλος του μήνα" και θέματα σχετικά με τη Honda, αλλά και την αυτοκίνηση γενικότερα.
Μέχρι το τέλος του 2006 το Hondaclub έχει ξεπεράσει τα 2000 εγγεγραμμένα μέλη και εκατοντάδες επισκέψεις ανά μέρα.
gallery_138_155891 custom

Το 2007 όμως είναι η χρονιά που το HHC σημειώνει τη μεγαλύτερη στροφή στην ιστορία του. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν θέματα οργάνωσης, εξέλιξης και λειτουργικότητας.

Τα νέα μέλη του διοικητικού, είναι νέα παιδιά, με βλέψεις και κύριο τους μέλημα είναι η  παρότρυνση των φίλων και οδηγών Honda να οδηγούν προσεκτικά και να τηρούν όλους τους κανόνες οδικής ασφάλειας, για να μειωθεί ο αριθμός τροχαίων ατυχημάτων.
Το νέο «αίμα»αποτελούν οι Γιώργος Τζανόπουλος (Web design, προγραμματισμός), Χριστίνα Λουρεντζάτου (Δημόσιες σχέσεις, γενικά καθήκοντα), Θανάσης Τσεσμελής (Δημόσιες σχέσεις, γενικές λειτουργίες Forum), Κώστας Αθανασίου (Γενικά καθήκοντα) και Γιάννης Βαρλάμης (Δημόσιες σχέσεις, εκπροσώπηση της λέσχης στους αγώνες Dragster).

Το έτος 2007 έρχεται να σφραγίσει ως πλήρως επιτυχημένο η δημιουργία έδρας..ένα πρωτόγνωρο βήμα για τα Ελληνικά δεδομένα από λέσχη φίλων Honda. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει στα 120 τετραγωνικά του όλα τα μέλη που θέλουν να περάσουν όμορφα και να απολαύσουν τον καφέ τους, να παίξουν δεκάδες παιχνίδια επιτραπέζια και ηλεκτρονικά, αλλά και να παρακολουθήσουν εξειδικευμένες προβολές σχετικές με τη Honda, αφιερώματα σε οδηγούς, αγώνες F1, Moto Gp, σεμινάρια οδήγησης και να ενημερωθούν για όλες τις εξελίξεις στο χώρο του μηχανοκίνητου.

 

Το χώρο επίσης κοσμεί ένα σπάνιο συλλεκτικό αντίγραφο του κράνους του Ayrton Senna, ως φόρος τιμής στον μεγάλο αυτό οδηγό..

gallery_127_56561
Η έδρα σύντομα κλείνει ένα χρόνο επιτυχούς λειτουργίας και συνεχίζει ως θεσμός μέχρι και τα μέσα του 2009.

gallery_140_40291 custom

Σε διαδικτυακό επίπεδο, οι πλήρεις αναβαθμίσεις όλων των ιστοσελίδων, η προσθήκη κεντρικής σελίδας, όπου τα μέλη πλέον ενημερώνονται για τα δρώμενα της Honda, του HHC, αλλά και της οικολογικής αφύπνισης της εταιρίας Honda, είναι μόνο ένα μέρος από τις ριζικές αλλαγές.

Η λέσχη αποκτά το πρώτο Live Radio μέσω Internet στα χρονικά των Club και οι πρωτιές δε σταματούν εδώ.
Το πλέον αναβαθμισμένο Forum υπερέχει μακράν σε σχέση με τα προηγούμενα και παρέχει εύκολα και γρήγορα πρόσβαση σε ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί σχετικά με τα αυτοκίνητα Honda και όχι μόνο..

Τέλος στα σχέδια του διοικητικού υπάρχουν πολλές και διάφορες προσθήκες που θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο το Club και θα ανεβάσουν για ακόμα μια φορά τον πήχη!
Τα έτη 2008 και 2009 συνεχίζουν δυναμικά με διαφοροποιήσεις σε επίπεδα διοίκησης και λειτουργίας, αλλά το πάθος για δουλειά και προσφορά παραμένει μεγάλο. Ο κόσμος της λέσχης μεγαλώνει και οι σχέσεις δυναμώνουν. Χωρίς αγωνιστικές εκδηλώσεις (Drift, Time attacks) η λέσχη δεν συμμετέχει επίσημα σε αγώνες, αλλά διοργανώνει κάποιους «εσωτερικούς» αγώνες, όπως Πρωτάθλημα Go Kart και Track Days, στα οποία η συμμετοχή είναι θερμή. Προσφέροντας δώρα και εκπλήξεις σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, το Club επιτυγχάνει συμμετοχή σε σχεδόν όλες τις δραστηριότητες, αλλά και την υποστήριξη από τα μέλη του.

Στα μέσα του 2008 το Hellenic Honda Club αποκτά έναν ξεχωριστό τομέα και Forum για τους κατόχους μοτοσικλετών. Έτσι το Honda Motorcycle Club γίνεται πραγματικότητα, απαριθμώντας μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα δεκάδες ενεργά μέλη. Μέχρι το τέλος την χρονιάς, ο αριθμός μελών έχει ήδη εκτοξευτεί σε εκατοντάδες. Οι συναντήσεις και οι εκδρομές μελών είναι γεγονός. Πολύ σύντομα στο δυναμικό του Moto Club προστίθενται πολύ δυνατές μοτοσικλέτες, με διαφορετικές βελτιώσεις, προδιαγραφές και επιδόσεις.gallery_2_26_82584

Σημαντικό χαρακτηριστικό που διέπει τα μέλη της λέσχης είναι η αυτογνωσία και η αίσθηση της ασφάλειας, με αποτέλεσμα την άψογη συμπεριφορά τους σε όλα τα events, αλλά και το μήνυμα που περνούν σε όλους τους οδηγούς μοτοσικλετών για οδήγηση με ασφάλεια και σύνεση.

Στα δρώμενα της λέσχης, εκτός από τις εκδρομές και τις συναντήσεις, είναι και συμμετοχές σε εγχώριες εκθέσεις και shows. Το έτος 2009 το HMC πραγματοποιεί την επίσημη "παρθενική" του εμφάνιση σε γνωστό Show στην περιοχή του Ελληνικού, ως λέσχη μοτοσυκλετιστών και δίνοντας δυναμικό παρών κλέβει τις εντυπώσεις , ως ένα από τα μοναδικά Moto Club με ενεργά μέλη, ποιότητα και ουσία.

Αντίθετα η λέσχη αυτοκινήτων, έχοντας εδραιώσει μια δυναμική παρουσία στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια και μη έχοντας να αποκομίσει κάποιο ουσιαστικό όφελος για τα μέλη της, επιλέγει να μην πραγματοποιήσει συμμετοχή στο συγκεκριμένο Show. Η προβολή της λέσχης των αυτοκινήτων περιορίζεται, από τις αρχές του έτους, μόνο μέσω Internet, περιοδικού τύπου και συμμετοχής σε πιο ουσιώδη και επικοδομητικά δρώμενα και όχι μέσω οδών, που οδηγούν εμμέσως τα μέλη σε άσκοπα έξοδα. Έτσι παύουν να υποστηρίζονται θεσμοί όπως "Shows" και λοιπές διοργανώσεις που εμπεριέχουν τη συμμετοχή λεσχών κτλ ως δέλεαρ, με σκοπό την εξαργύρωση περισσοτέρων εισιτηρίων, χωρίς να παρέχουν ουσιαστικά κάποια αρωγή στις ίδιες τις λέσχες ή τα μέλη τους.

Η δράση του HMC συνεχίζεται και το 2009 με μεγαλύτερο πάθος και συγκινήσεις. Οι συναντήσεις εντός και εκτός Αττικής φέρνουν τα μέλη πιο κοντά. Οι εκδρομές μάλιστα γίνονται πλέον και μικτές με αυτοκίνητα και μηχανές να ταξιδεύουν μαζί, με απόλυτη ασφάλεια. Τα μέλη του Auto Club πληθαίνουν και η παρέα γίνεται όλο και πιο μεγάλη, κάτι που επιβεβαιώνει την εναλλακτική προβολή και διαφήμιση της λέσχης αυτοκινήτων και δικαιώνει και την αποχή της, από τους προαναφερθέντες θεσμούς.

Το forum των μοτοσυκλετιστών αποκτά μια ιδιαίτερη αισθητική και οι λειτουργίες του αυξάνονται ραγδαία. Εντός, μπορεί κανείς να ενημερωθεί για όλα τα δρώμενα σχετικά με τη Honda, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες μοτοσυκλετών. Επίσης μπορεί να θέσει ερωτήματα και απορίες σχετικά με ο,τιδήποτε το οποίο αφορά τεχνολογίες της εταιρίας, αλλά και βελτιώσεις και βλάβες.
Το forum ενημερώνεται διαρκώς με νέα και δρώμενα και οι χρήστες του βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τις εξελίξεις.

Πολύ σύντομα το Moto Club βρίσκεται σε μια ανοδική πορεία, ως μια από τις πιο οργανωμένες λέσχες φίλων και κατόχων μοτοσικλετών Honda στον Ελλαδικό χώρο.

Το 2009 τελειώνει με την σταδιακή προσαρμογή της λέσχης στις συνθήκες που επικρατούν, λόγω της επεικείμενης οικονομικής κρίσης. Οι εκδηλώσεις, αλλά και οι δραστηριότητες μειώνονται με σκοπό την διευκόλυνση των μελών.

Στις αρχές του 2010, η λέσχη αναδιαμορφώνεται διοικητικά και μετά από κάποιες απομακρύνσεις ακατάλληλων μελών από το Δ.Σ., επικgallery_139_73574 customρατεί περισσότερη τάξη, οργάνωση και άμυλα.
Μετά τις ουσιαστικές αυτές αλλαγές, γίνεται σαφές ότι η λέσχη μεταμορφώνεται προς το καλύτερο. Η επισκεψιμότητα και η συμμετοχή στο Forum αυξάνεται κατά 90%  και τα νέα μέλη συμμετέχουν ενεργά σε όλες τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες.

Στα τέλη του έτους και με αφορμή την διοργάνωση Track Days στην πίστα των Μεγάρων, η λέσχη επαναφέρει τις συμμετοχές της και δυναμικά συμμετέχει και υποστηρίζει τα Event.

P6115954_Custom_copy_Medium

 

 

 

 

 

Με την οικονομική κρίση πάντα να αποτελεί τον κύριο γνώμονα δράσης, τα μέλη του Δ.Σ. προσπαθούν όσο το δυνατόν να προσαρμόζουν τα δρώμενα της λέσχης, ανάλογα με τις συνθήκες.

 

gallery_134_112996 customΗ νέα σεζόν μας βρίσκει δυνατούς και πιο οργανωμένους…Το πάθος και το κέφι υπάρχουν...Οι παλιοί έδωσαν τα σκήπτρα στους νεότερους και το Ηonda Club αναβαθμίζεται καθημερινά, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Μετά από όλα αυτά τα χρόνια σταθερής και δυναμικής παρουσίας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Πανελλήνια λέσχη φίλων και οδηγών Honda "Hellenic Honda Club", ανακοινώνει το καλοκαίρι του 2012 τη συνεργασία και τη σύμπραξη της με τις δύο μεγαλύτερες ομάδες φίλων και οπαδών Honda στην Ελλάδα.

Την ιστορική λέσχη των "Honda - Redliners", που μετρά περισσότερα από 10 χρόνια πορείας στο χώρο και μετά το νέο διαδικτυακό της ξεκίνημα, επιστρέφει πιο δυνατή και πιο οργανωμένη. Αλλά και το πιο ενημερωμένο τεχνικό forum, όσον αφορά στα Honda, το Honda Tech.gr, μια εξίσου δυνατή και σημαντική ομάδα, η οποία συμπληρώνει 5 χρόνια λειτουργίας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η συνεργασία αυτή αποδεικνύει έμπρακτα, ότι σε μια κοινή πορεία, δεν χωράνε "καρέκλες", τίτλοι και ψευδαισθήσεις εξουσίας. Η παρέα είναι μια, η διάθεση μεγάλη και οι δράσεις παράλληλες. Με την σύμπραξη αυτή, ξεκινά μια νέα εποχή για τις λέσχες Honda στην Ελλάδα. Μια εποχή αλληλεγγύης. Η πράξη αυτή τίθεται ως αφορμή για την ενοποίηση όλων των φίλων της Honda και για την απόδειξη πως το κοινό μας σημείο ειναι η αγάπη μας για τα Honda και όχι τα στατιστικά, η εξουσία και η αποκλειστικότητα.

Δεν υπάρχει θέμα προβολής, είμαστε όλοι μαζί.

Αποφασίζουμε - Ενεργούμε.

Από εδώ και στο εξής, θα υπάρχει μια συνεννόηση μεταξύ των ομάδων διαχείρισης κάθε λέσχης - Forum , όσον αφορά στα δρώμενα που πρόκειται να συμβούν. Από μια απλή συνάντηση για ένα καφέ, μια εκδρομή ή κάποιο αγωνιστικό event, μέχρι και μια πανελλήνια συνάντηση. Τα μέλη θα ενημερώνονται μέσω κοινών ανακοινώσεων, έτσι ώστε να ενδυναμωθεί και να συσπειρωθεί η δράση όλων των ομάδων.

Αντίστοιχες ανακοινώσεις έχουν γίνει και στα υπόλοιπα Forum με στόχο την ενημέρωση όλων των μελών.

Αφήνουμε πίσω μας το παρελθόν και προχωράμε μπροστά μαζί με κοινούς στόχους. Για όλες τις κοινές εκδηλώσεις των λεσχών, θα ενημερώνεστε μέσα από τα Forum και τα κοινωνικά δίκτυα.

Ευχόμαστε σε όλους καλή συνέχεια, καλές επιτυχίες και μια νέα αρχή με πολλή δύναμη και πάθος!

Αφήνοντας πίσω μας μια πλούσια δεκαετία σε δράση και δραστηριότητες,  οι βλέψεις μας για το μέλλον συνεχίζουν να είναι πολλές...Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η δική σας συμμετοχή και στήριξη!

Σας προσκαλούμε λοιπόν να έρθετε στην παρέα του Honda Club και να γνωριστούμε!

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το site www.hondaclub.gr. Επίσης μπορείτε να στέλνετε τα email σας στο info@hondaclub.gr.

Είμαστε ΠΑΝΤΑ στη διάθεσή σας...

Hellenic Honda Club Team

2002-2019

News

Subscribe to Our Newsletter

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

News

Subscribe to Our Newsletter

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

HELIX_ULTIMATE_NO_MODULE_OFFCANVAS