Greek English Hungarian Japanese

2011 HONDA CBR600F

CBR 600 F

Είναι η χρονιά των μεταμορφώσεων για την Honda. Πρώτα πήρε το VFR800 και ο μετέτρεψε στο Crossrunner, τώρα κάνει το ίδιο με το Hornet. Του φόρεσε fairing και το μετέτρεψε στο CBR600F.

Απλό και πρακτικό, μένει να δούμε πόσο θα το εκτιμήσει ο κόσμος.
Το κενό στην αγορά στο οποίο χώνεται το CBR600F δημιουργήθηκε από τη διαρκώς και πιο ακραία στόχευση των supersport 600. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 όταν λέγαμε supesport εννοούσαμε κάτι σαν το τότε CBR600, δηλαδή ένα sport γενικής χρήσης που δεχόταν δύο άτομα και έμπαινε σε track days.Σιγά-σιγά οι λέξεις άνεση και χρηστικότητα άρχισαν να εκλείπουν από το λεξιλόγιο των CBR, έστω κι αν στις τελευταίες τους εκδόσεις έκαναν μια προσπάθεια να αντιστρέψουν την απόλυτη ειδίκευση.

Tο νέο Honda CBR600F φορά τον κινητήρα του Hornet που αποδίδει "μόλις" 100,This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. και 6,52kgm ροπής στις 10.500rpm. Προφανώς η μοτοσυκλέτα δεν έχει απολύτως καμία πρόθεση να τα βάλει με τα RR της κατηγορίας. Αντίθετα διεκδικεί τον δικό του χώρο με ένα βασικότατο πλεονέκτημα: είναι άνετο και οδηγείται εύκολα παντού, έχοντας βάρος 198kg.

Το πλαίσιο του CBR600F δηλαδή του Hornet, είναι κλασικό από αλουμίνιο. Συνδέει την άρθρωση του ψαλιδιού με τον λαιμό αφού περάσει ΠΑΝΩ από τον κινητήρα και όχι ΓΥΡΩ από αυτόν, όπως στα RR. Από το Hornet προέρχονται και οι αναρτήσεις, δηλαδή το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο 41mm και το αμορτισέρ, με τις βασικές -όχι όλες- ρυθμίσεις, αφού πρώτα δέχτηκαν πιο sport ρυθμίσεις.

Τούτο το CBR600F ξαναβάζει στο παιχνίδι τα sport 600 σαν μοτοσυκλέτες που μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα από track-days, δηλαδή να φορτωθούν και να ταξιδέψουν.
Και είναι νομίζουμε αυτό ακριβώς που απαιτεί η εποχή μας. Το CBR 6000F και CBR 250R μας θυμίζουν τις εποχές που η Μεγάλη Κόκκινη κυριαρχούσε στα όνειρα των νέων και των μέσων αγοραστών. Ελπίζουμε να αποτελούν μόνον τον πρόλογο για πιο απολαυστικές χρηστικές, καθημερινές μοτοσυκλέτες.

πηγη http://www.0300.gr

Προηγούμενα νέα Moto

Η Honda Rebel αποκαλύπτεται στο Long Beach

Η Honda Rebel αποκαλύπτεται στο Long Beach

Λεπτή, κατάμαυρη και με χαμηλό ύψος σέλας 690mm, η Rebel ενσαρκώνει ένα στυλιστικό πάντρεμα της παλιάς και της νέας σχολής που εξάπτει τη φαντασία μιας νεότερης γενιάς αναβατών. Το νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με μοντέρνες γραμμές αποτυπώνοντας μια λιτή εμφάνιση με φαρδιά ελαστικά (τύπου bobber), μαρσπιέ σε μεσαία θέση και μία ξεκούραστη, ουδέτερη θέση οδήγησης με τεντωμένους αλλά χαλαρούς βραχίονες. Ο ζωηρός, υδρόψυκτος, εν σειρά δικύλινδρος, 8βάλβιδος κινητήρας των 471cc της Rebel είναι κατάλληλος για αναβάτες με δίπλωμα Α2 και προέρχεται από τη δημοφιλή τριάδα κινητήριων συνόλων 500 cc της Honda. Η χαρτογράφηση του ψεκασμού καυσίμου PGM-FI έχει επαναπροσδιοριστεί με σκοπό τη ροπάτη αίσθηση στις χαμηλές στροφές, διατηρώντας όμως μία σπορ, γραμμική καμπύλη ισχύος για μεγαλύτερη απόλαυση αλλά και άνεση στο ταξίδι. Η Rebel θα διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις: Graphite Black, Matte Armored Silver Metallic και Millennium Red και θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο της στο Long Beach International Motorcycle Show στην Καλιφόρνια στις 18 Νοεμβρίου. Περισσότερες φωτογραφίες εδώ.

Gold Wing 2014

Gold Wing 2014

Η φήμη της Gold Wing ως την πιο φημισμένη μοτοσυκλέτα τουρισμού στην ιστορία της μοτοσικλέτας, παραμένει αδιαμφισβήτητη. Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Gold Wing έχει σταθεί ως η απόλυτη μοτοσικλέτα ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων και συνεχίζει και το 2014. Εκτός από τον ισχυρό εξακύλινδρο κινητήρα και την σπορ συμπεριφορά, καμία άλλη μοτοσικλέτα δεν μπορεί να ταιριάξει την πολυτέλεια της GoldWing θέση μεταξύ του αναβάτη και του απλού επιβάτη, η οποία περιλαμβάνει επίσης την τελευταία γενιά των εξελιγμένων ηλεκτρονικών ανέσεων. Η νέα Gold Wing θα είναι διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του 2014.  

HONDA CBR 1000RR SP

 HONDA CBR 1000RR SP

H Honda στο EICMA παρουσιάζει την HONDA CBR 1000RR SP  με εμφανείς αλλαγές σε φρένα, αναρτήσεις  και με τον νέο V4 κινητήρα. • 43 χιλιοστά Öhlins NIX30 ανεστραμμένο πιρούνι με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης.   • Unit Pro-Link ® Öhlins αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης.   • Brembo φρένα μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και 320 χιλιοστά    • Pirelli Diablo Supercorsa SC ελαστικών.   • Ελαφρύ υποπλαίσιο, το οποίο μειώνει CG.   • Μια νέα κυλινδροκεφαλή, σωλήνα εισαγωγής, και το σύστημα εξάτμισης   • Ειδικά έμβολα και μπιέλες.   • Νέα θέση οδήγησης με το νέο τιμόνι. Μάλλον η Ιαπωνική εταιρία δίνει την απάντηση της στους Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές. Ως τον Φεβρουάριο του 2014 που θα κάνει την εμφάνιση της στην Ευρωπαϊκή αγορά πηγη http://www.epitroxon.gr

Αγώνες

Μουσείο

  • Μουσείο Αυτοκινήτου
  • Μουσείο Μοτοσυκλέτας

Tributes

  • Auto
  • Moto

Powered by Weblysis © | Honda Club 2002-2014. All rights reserved.