Greek English Hungarian Japanese

Τελευταία νέα Αγώνες Αυτοκινήτου

Η McLaren-Honda αποκάλυψε την MP4-31

Η McLaren-Honda αποκάλυψε την MP4-31

Η McLaren-Honda αποκάλυψε το νέο μονοθέσιο της F1, τη MP4-31, λίγο πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές όλων των ομάδων στη Βαρκελώνη.Το εντυπωσιακό και πρωτοποριακό σασί της MP4-31 ενσωματώνει τη νέα κινητήρια μονάδα της Honda RA616H, που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ομάδα. Αν η αμετάβλητη διατήρηση μεγάλου μέρους των τεχνικών κανονισμών του σπορ βοήθησε την ομάδα να ενισχύσει και να εξελίξει πολλές από τις σχεδιαστικές φιλοσοφίες που είχαν εφαρμοστεί στην περσινή McLaren-Honda MP4-30, το νέο μονοθέσιο ενσωματώνει έναν εντυπωσιακό αριθμό νέων καινοτομιών. Το αποτέλεσμα είναι μία ισορροπία τρομερά κομψών αεροδυναμικών λύσεων και ευφυούς ενσωμάτωσης της νέας κινητήρας μονάδας της Honda για το 2016. Ενώ η αγωνιστική ομάδα της McLaren έχει δουλέψει εντατικά αρκετούς μήνες πάνω στην εξέλιξη της MP4-31 για να τηρήσει τη χρονική προθεσμία που υπαγορεύει η μικρότερη περίοδος αγωνιστικού διαλείμματος, η ομάδα του μάρκετινγκ είχε επίσης έναν πολυάσχολο χειμώνα, ανακοινώνοντας μία σειρά νέων εμπορικών συμφωνιών που ήρθαν να προστεθούν σε μία λίστα εξίσου πολύτιμων, παλαιών συνεργασιών.Στην ομάδα συνεργατών της McLaren-Honda για το 2016 θα προστεθεί η γνωστή φίρμα πολυτελών ρολογιών Richard Mille. Ο παγκόσμιος γίγαντας στα είδη πολυτελείας LVMH θα συνεχίσει τη μακρόχρονη, αδιάλειπτη συνεργασία της με την ομάδα, μέσω της premium μάρκας σαμπάνιας Chandon, της οποίας η περίοπτη ταυτότητα θα κοσμεί τις MP4-31 και τις αγωνιστικές φόρμες των πιλότων. Στα νέα και πολύτιμα μέλη της ομάδας περιλαμβάνονται μία νέα εταιρία οχημάτων μεταφορών, Volvo Trucks και ένας νέος πάροχος υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, IT Lab, ενώ ο επίσημος πάροχος υπηρεσιών ISS έχει ανανεώσει και επεκτείνει τη συνεργασία του. Επίσης, ο επίσημος πάροχος ηλεκτρονικών επικοινωνιών, Kenwood γιορτάζει φέτος 25 χρόνια σαν εταίρος της McLaren. Τέλος, το 2016 σηματοδοτεί τη δεύτερη χρονιά μιας 10ετούς συμμαχίας με την KPMG.    Εκτός από τις παραπάνω νέες συνεργασίες και ανανεώσεις, η McLaren-Honda εξακολουθεί να υποστηρίζεται από ένα πιστό χαρτοφυλάκιο παλιών και νέων εταίρων, όπως Johnnie Walker, SAP, Hilton Worldwide, CNN, Santander, GSK, Mazak, AkzoNobel Sikkens, Segafredo Zanetti, Akebono, Norton Rose Fulbright, Enkei, Repucom, Sparco, Maxi Nutrition, Asics και TechnoGym.    Τελευταίο αλλά σημαντικό, οι προετοιμασίες της McLaren-Honda για το 2016 έχουν ωφεληθεί σε υψηλό βαθμό από τους πόρους και την τεχνογνωσία της ExxonMobil, που φέτος γιορτάζει 22 χρόνια συνεργασίας με τη McLaren. Οι μηχανικοί των ExxonMobil και Honda εξελίσσουν ακούραστα πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες και συνθέσεις καυσίμων Esso και λιπαντικών Mobil 1 για το νέο κινητήρα Honda RA616H V6 turbo, και την αγωνιστική βαλβολίνη κιβωτίου Mobilube 1 SHC για το ειδικό 8-τάχυτο κιβώτιο της McLaren.    Δηλώσεις Fernando Alonso (#14):  “Το ξεκίνημα μιας νέας σεζόν υποδηλώνει πάντα ένα ξεχωριστό συναίσθημα που χαρακτηρίζεται από πολλή αγωνία εν όψει της χρονιάς που έχουμε μπροστά μας. Και φέτος δεν έχει αλλάξει κάτι: είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ.  Πέρσι, η McLaren-Honda βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας καθώς ήταν η πρώτη χρονιά της ανανεωμένης συνεργασίας μας. Ήταν μία περίπλοκη σεζόν για όλους μας, αλλά μάθαμε πολλά. Το αεροδυναμικό πακέτο προδίδει τρομερή προσοχή στη λεπτομέρεια. Ολόκληρο το μονοθέσιο είναι πανέμορφο – τέλεια σχεδιασμένο από απόψεως αεροδυναμικής και είμαι 100% έτοιμος για την πρόκληση που μας περιμένει.”    Δηλώσεις Jenson Button (#22):  “Πραγματικά ανυπομονώ να πάρω θέση πίσω από το τιμόνι της νέας MP4-31. Όλοι οι πιλότοι της Formula 1 χρειάζονται ένα χειμερινό διάλειμμα, αλλά νιώθω πολύ ενθουσιασμένος με το ξεκίνημα της σεζόν τώρα , και πρέπει να πω ότι το νέο μονοθέσιο McLaren-Honda MP4-31 ‘δείχνει τα δόντια του. Έχοντας περάσει λίγο χρόνο στο McLaren Technology Centre, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι υπάρχει τρομερή θετική ενέργεια αυτήτη στιγμή. Η αλήθεια είναι ότι η τεράστια δουλειά που έγινε το χειμώνα για την εξέλιξη της MP4-31 με κάνει τρομερά περήφανο και συνεπώς προχωρώ στη νέα σεζόν με ακόμα περισσότερα κίνητρα και αυτοπεποίθηση.    Δηλώσεις Ron Dennis (Πρόεδρος & CEO, McLaren Technology Group):  “Ξεκινάμε τη δεύτερη χρονιά της ανανεωμένης συνεργασίας μας McLaren-Honda και όλοι μας παραμένουμε ενωμένοι στον ίδιο σκοπό. Αυτός ο σκοπός είναι να οδηγήσουμε την ομάδα μας  προς την κοινή μας φιλοδοξία: τη νίκη.  “Δεν κάνουμε προβλέψεις για το πότε θα έρθουν οι νίκες, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι όλα τα μέλη της ομάδας μας έχουν δουλέψει με πραγματική αφοσίωση τους τελευταίους μήνες. Σαν αποτέλεσμα, η πορεία εξέλιξης της MP4-31 επιταχύνθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και είμαι πολύ περήφανος για τις προσπάθειες της ομάδας μας.    Δηλώσεις Eric Boullier (Αγωνιστικός Διευθυντής, McLaren Racing):  “Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να αναγνωρίσουμε την πολύ σκληρή δουλειά που έγινε τους τελευταίους μήνες από όλους σε Woking, Sakura και Milton Keynes.  “Τα παιδιά επέδειξαν τρομερή αφοσίωση σε όλη τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου και το αποτέλεσμα είναι ότι καταφέραμε να τηρήσουμε τα εντατικά προγράμματα εξέλιξης και παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα μέλη της ομάδας μας αποτελούν κεφάλαιο για την McLaren-Honda και είμαστε απίστευτα ευγνώμονες σε όλους όσους εμπλέκονται στην εξέλιξη της MP4-31. Και να είστε σίγουροι ότι έχουμε κίνητρο, είμαστε αποφασισμένοι και λειτουργούμε με απόλυτο πνεύμα συνεργασίας.»   Στα νέα και πολύτιμα μέλη της ομάδας περιλαμβάνονται μία νέα εταιρία οχημάτων μεταφορών, Volvo Trucks και ένας νέος πάροχος υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, IT Lab, ενώ ο επίσημος πάροχος υπηρεσιών ISS έχει ανανεώσει και επεκτείνει τη συνεργασία του. Επίσης, ο επίσημος πάροχος ηλεκτρονικών επικοινωνιών, Kenwood γιορτάζει φέτος 25 χρόνια σαν εταίρος της McLaren. Τέλος, το 2016 σηματοδοτεί τη δεύτερη χρονιά μιας 10ετούς συμμαχίας με την KPMG.    Εκτός από τις παραπάνω νέες συνεργασίες και ανανεώσεις, η McLaren-Honda εξακολουθεί να υποστηρίζεται από ένα πιστό χαρτοφυλάκιο παλιών και νέων εταίρων, όπως Johnnie Walker, SAP, Hilton Worldwide, CNN, Santander, GSK, Mazak, AkzoNobel Sikkens, Segafredo Zanetti, Akebono, Norton Rose Fulbright, Enkei, Repucom, Sparco, Maxi Nutrition, Asics και TechnoGym.    Τελευταίο αλλά σημαντικό, οι προετοιμασίες της McLaren-Honda για το 2016 έχουν ωφεληθεί σε υψηλό βαθμό από τους πόρους και την τεχνογνωσία της ExxonMobil, που φέτος γιορτάζει 22 χρόνια συνεργασίας με τη McLaren. Οι μηχανικοί των ExxonMobil και Honda εξελίσσουν ακούραστα πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες και συνθέσεις καυσίμων Esso και λιπαντικών Mobil 1 για το νέο κινητήρα Honda RA616H V6 turbo, και την αγωνιστική βαλβολίνη κιβωτίου Mobilube 1 SHC για το ειδικό 8-τάχυτο κιβώτιο της McLaren.    Δηλώσεις Fernando Alonso (#14):  “Το ξεκίνημα μιας νέας σεζόν υποδηλώνει πάντα ένα ξεχωριστό συναίσθημα που χαρακτηρίζεται από πολλή αγωνία εν όψει της χρονιάς που έχουμε μπροστά μας. Και φέτος δεν έχει αλλάξει κάτι: είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ.  Πέρσι, η McLaren-Honda βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας καθώς ήταν η πρώτη χρονιά της ανανεωμένης συνεργασίας μας. Ήταν μία περίπλοκη σεζόν για όλους μας, αλλά μάθαμε πολλά. Το αεροδυναμικό πακέτο προδίδει τρομερή προσοχή στη λεπτομέρεια. Ολόκληρο το μονοθέσιο είναι πανέμορφο – τέλεια σχεδιασμένο από απόψεως αεροδυναμικής και είμαι 100% έτοιμος για την πρόκληση που μας περιμένει.”    Δηλώσεις Jenson Button (#22):  “Πραγματικά ανυπομονώ να πάρω θέση πίσω από το τιμόνι της νέας MP4-31. Όλοι οι πιλότοι της Formula 1 χρειάζονται ένα χειμερινό διάλειμμα, αλλά νιώθω πολύ ενθουσιασμένος με το ξεκίνημα της σεζόν τώρα , και πρέπει να πω ότι το νέο μονοθέσιο McLaren-Honda MP4-31 ‘δείχνει τα δόντια του. Έχοντας περάσει λίγο χρόνο στο McLaren Technology Centre, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι υπάρχει τρομερή θετική ενέργεια αυτή 

Η ΟΜΑΔΑ HONDA YUASA RACING ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (BTCC) ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC TYPE R

Η ΟΜΑΔΑ HONDA YUASA RACING ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (BTCC) ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC TYPE R

Η ΟΜΑΔΑ HONDAYUASARACING ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (BTCC) ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC TYPE R.   Διαβάστε το επίσημο δελτίο τύπου εδώ. 

The New Honda Indy Racing Team

The New Honda Indy Racing Team

Honda launches a bold, new look for the 2015 Verizon IndyCar(R) Series. Honda-powered Verizon IndyCar(R) Series cars will have a fresh look.this season thanks to an all-new aero kit. Check out the dynamic new kitbefore it hits the track in the 2015 Verizon IndyCar Series. Spec it out. Honda powers an impressive lineup of Verizon IndyCar Series drivers forthe upcoming racing season. Indy 500(R) winner Ryan Hunter-Reay, JamesHinchcliffe and Graham Rahal are among those poised for the podium thisseason. Michael Shank Racing's Honda engine helped fuel the team to the topspot during qualifying at the Rolex 24 at Daytona. It was the first polefor Honda at this prestigious race. http://hpd.honda.com/indycar/drivers/?SP_RID=OTk1MDY0NjU0NjES1&SP_MID=11740403&PROGRAMID=INDYNEWS&CAMPAIGNCODE=AT6399&OFFERCODE=AT6399&CELLCODE=GD&PID=862871563&FROM=EMAIL&spMailingID=11740403&spUserID=OTk1MDY0NjU0NjES1&spJobID=464166976&spReportId=NDY0MTY2OTc2S0#driver-sort=last-name&series=all-series

Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη ανάμεσα στα κορυφαία τεχνικά στελέχη της Formula 1 εξετάστηκαν λύσεις όσον αφορά την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των μονοθεσίων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

FIA-Flag640

Η πρόταση που κυριάρχησε είναι ν' αυξηθεί η ιπποδύναμη των νέων μονάδων ισχύος στα 1000PS ώστε τα μονοθέσια να είναι πιο απαιτητικά στην οδήγηση και έτσι πιο ελκυστικό το θέαμα για τους θεατές. Οι συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων της FIA και του Power Unit Working Group ήταν εποικοδομητικές μολονότι οι όποιες κυοφορούμενες αλλαγές έχουν ορίζοντα για το 2017. Επίσης το θέμα που τέθηκε ήταν πώς θα γίνουν πιο δύσκολα τα μονοθέσια για τους οδηγούς, πιο απαιτητικά.

Οι μηχανικοί πιστεύουν ότι η εν λόγω ιπποδύναμη μπορεί να επιτευχθεί χωρίς δραματικές αλλαγές στη σχεδίαση των σημερινών μονάδων ισχύος. Αρκεί μια αύξηση στο ρυθμό ροής καυσίμου σε συνδυασμό με αύξηση του ορίου περιστροφής και φυσικά αύξηση στο όριο των 100 kg καυσίμου ανά αγώνα. Μένει να ξεκαθαριστεί αν η όλη προσπάθεια θα περιοριστεί στην αύξηση της ιπποδύναμης ή θα συνδυαστεί και με προσπάθεια για βελτίωση του ήχου.

Επιπλέον συζητήθηκαν τρόποι περιορισμού του κόστους, προς το παρόν φαίνεται να κερδίζει έδαφος η πρόταση του αγωνιστικού διευθυντή της Red Bull, Christian Horner για να είναι τυποποιημένα κάποια συστήματα της μονάδας ισχύος όπως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Στο περιθώριο της συνάντησης κανονίστηκε και ένα ραντεβού για την ερχόμενη εβδομάδα ανάμεσα στους ανθρώπους της Honda και της FIA με θέμα την ερμηνεία του κανονισμού για την εξέλιξη των μονάδων ισχύος φέτος.
Η Honda υποχρεούται να πιστοποιήσει τη δική της μονάδα ισχύος μέχρι τις 28/2 ως νεοεισερχόμενος κατασκευαστής τη στιγμή που Ferrari, Mercedes και Renault μπορούν να συνεχίσουν την εξέλιξη μέχρι το τέλος της σεζόν. Από την πλευρά της McLaren υπάρχει επιστολή προς τη FIA που περιγράφει την εν λόγω κατάσταση ως άδικη προς την ομάδα και σε συνέχεια αυτού θα συναντηθούν εκπρόσωποι της ομάδας με τον αλυτάρχη Charlie Whiting την ερχόμενη βδομάδα.

mclhon11415985798

Ως αντίλογος αναφέρεται πως η Honda μέχρι σήμερα έχει πλήρη ελευθερία στην εξέλιξη της μονάδος ισχύος τη στιγμή που οι άλλοι 3 κατασκευαστές περιορίζονται από το πιστοποιημένο σχέδιο του 2014. Επιπλέον το 2016 θα μπορεί να βελτιώσει το 48% των εξαρτημάτων καθώς θα βρίσκεται στη 2η χρονιά όπως ισχύει φέτος για τους άλλους τρεις που το 2016 θα μπορούν να βελτιώσουν μόνο το 36%. Το όλο θέμα αν δε λυθεί ομαλά μπορεί να οδηγήσει σε συνεχείς ενστάσεις από τη McLaren κατά τη διάρκεια της χρονιάς όσον αφορά στην νομιμότητα των μονάδων ισχύος των άλλων κατασκευαστών.

Πηγή: Newsauto.gr

Προηγούμενα νέα Αγώνες Αυτοκινήτου

Αγώνας δρόμου για τη Mclaren Honda.

Αγώνας δρόμου για τη Mclaren Honda.

Η McLaren προσπαθεί να κερδίσει πολύτιμο χρόνο για την Honda, ώστε να βρεθεί λύση με την MGU-K. Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας έχουν στραφεί στην κατάσταση της υγείας του Fernando Alonso και δικαίως αφού ο Ισπανός παρέμεινε για τρίτο βράδυ στο νοσοκομείο, με την αιτιολογία της Mclaren να μην πείθει, όμως, αύριο ξεκινάει το τελευταίο χειμερινό τεστ και η Honda δεν έχει καταφέρει να λύσει το πρόβλημα στην MGU-K. Ένα πρόβλημα, που περιόρισε σημαντικά τα χιλιόμετρα της MP4-30 τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες δοκιμών και εντοπίζεται στη φλάντζα της μονάδας MGU-K. Μάλιστα, η Honda δημιούργησε για την τρίτη ημέρα δοκιμών μια επανασχεδιασμένη φλάντζα, στην Ευρωπαϊκή της βάση στο Milton Keynes, όμως κι αυτή απέτυχε. Σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Autosport, το συγκεκριμένο πρόβλημα ταλαιπώρησε πολύ και τους υπόλοιπους κατασκευαστές το 2014 και οι πηγές αναφέρουν πως δεν υπάρχει γρήγορη λύση. Έτσι, για να δώσει περισσότερο χρόνο στην Honda να βρει την κατάλληλη γιατρειά, η McLaren σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία της πάνω στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας (KERS), κατασκευάζοντας ως προσωρινή λύση μια δικιά της φλάντζα, που θα χρησιμοποιηθεί στην Βαρκελώνη μαζί με την μονάδα MGU-K της Honda. Στην McLaren συνεχίζουν να δηλώνουν πως γνωρίζουν την πραγματική ταχύτητα του νέου τους μονοθεσίου, όμως, για την ώρα, δεν φαίνεται να αποδίδει η τακτική "ταχύτητα πρώτα-αξιοπιστία μετά". Στο Woking έχουν μπροστά τους 4 ημέρες δοκιμών και δυο εβδομάδες, για να παρουσιαστούν βελτιωμένοι στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, στην Μελβούρνη της Αυστραλίας. Πηγή:http://www.autoblog.gr

Mclaren Honda - μια νεα εποχή έρχεται!

Mclaren Honda - μια νεα εποχή έρχεται!

Η Mclaren Honda μας προϊδεάζει με ενα teaser video για τη νεα εποχη της αγωνιστικης ομάδας της F1.  

Αγώνες

Μουσείο

  • Μουσείο Αυτοκινήτου
  • Μουσείο Μοτοσυκλέτας

Tributes

  • Auto
  • Moto

Powered by Weblysis © | Honda Club 2002-2014. All rights reserved.